Unde esti?


Ma simt ca intr-o lume in care nu cunosc limba
Si tu esti cheia cu care pot comunica, singurul care ma intelege.

Cutreier strazi acoperite de umbre ce ma urmaresc;
Strig dupa ajutor dar nimeni nu ma poate intelege.
Simt cum inima sfasiata imi iese din corp de durere,
Simt cum inima o ia razna,
Te caut disperata cu privirea.
Alerg printre oameni
Indiferenti la durerea mea imi vad inima iesita din trup,
Dar nu fac nimic pentru ca nu pot intelege ceea ce simt eu.


Alerg, te caut, alerg dar degeaba...
Simt cum sangele din corp se scurge si viata o data cu el.



Autor: D.D.G.


Este o poezie foarte impresionantă şi cu drag mai aştept si alte creaţii ale aceleaşi autoare. Anyry

Comentarii

Anonim a spus…
Cu toate ca nu stiu cine este D.D.G. pot spune ca aceasta persoana a descris foarte bine chinul prin care trecem atunci cand ne este dor... Iar cuvintele sunt simple si te fac sa-ti si imaginezi despre ce este vorba, te transpun acolo..
Bravo D.D.G. si bv tu Irinuco ca ai postat-o.
Pup
Anyry a spus…
Dragă Adi,

D.D.G. este o prietenă care m-a rugat să nu-i divulg identitatea... Sunt convinsă că o să intre pe blog şi o să vadă comentariul tău, comentariu pe care il aprob şi eu. O să o încurajez sa-mi mai trimită şi alte materiale.

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?

Lansarea colecției Pandora Shine