luni, 6 iulie 2009

Fantoma lui Michael Jackson la Neverland



Prima dată când am auzit că a murit am rămas şocată. Nu mi-am imaginat niciodată că o să se stingă aşa de repede, dar asemenea geniilor şi legendelor a făcut-o din păcate...
Nu am fost cine ştie ce fan dar mi-au plăcut unele melodii şi am fost cuprinsă de febra evenimentelor atunci când a venit şi a cântat la noi.
Zilele acestea am văzut interviuri cu el, am urmărit secvenţe din concerte şi pot să admit că mi-au dat lacrimile. Nici nu-mi pot imagina ce durere trebuie să fi simţit adevăraţii fani...

Astăzi, apare filmulteţul cu "fantoma" de la Neverland. Eu, sincer, nu prea cred!
Dar voi?

2 comentarii:

Aurel Dragut spunea...

Lumea a vazut prea multe filme S.F. iar televiziunile probabil profita de aceasta "intamplare" pentru a hrani populatia cu senzatii si automat pentru a isi crea rating. Pe de alta parte avand in vedere ce se poate face azi in materie de trucaje video ...

Nico spunea...

nici eu nu am fost fan adevarat.. dar mereu mi-a placut si mereu a fost oarecum o fascinatie omu' asta.. si ma gandesc ca lumea a fost totusi cam rea cu el si asta pe nedrept.. si pe mine m-a emotionat cred ca neasteptat de tare evenimentul.. am vzt zilele astea concertul din 92 de la noi.. ala la care pe vremea aia la 7 ani plangeam ca nu ma duce tata si pe mine acolo :)) ce stiam yo :P mare artist mare..

Plictisit? Joaca Zuma!