Fantoma lui Michael Jackson la Neverland



Prima dată când am auzit că a murit am rămas şocată. Nu mi-am imaginat niciodată că o să se stingă aşa de repede, dar asemenea geniilor şi legendelor a făcut-o din păcate...
Nu am fost cine ştie ce fan dar mi-au plăcut unele melodii şi am fost cuprinsă de febra evenimentelor atunci când a venit şi a cântat la noi.
Zilele acestea am văzut interviuri cu el, am urmărit secvenţe din concerte şi pot să admit că mi-au dat lacrimile. Nici nu-mi pot imagina ce durere trebuie să fi simţit adevăraţii fani...

Astăzi, apare filmulteţul cu "fantoma" de la Neverland. Eu, sincer, nu prea cred!
Dar voi?

Comentarii

Aurel Dragut a spus…
Lumea a vazut prea multe filme S.F. iar televiziunile probabil profita de aceasta "intamplare" pentru a hrani populatia cu senzatii si automat pentru a isi crea rating. Pe de alta parte avand in vedere ce se poate face azi in materie de trucaje video ...
Nico a spus…
nici eu nu am fost fan adevarat.. dar mereu mi-a placut si mereu a fost oarecum o fascinatie omu' asta.. si ma gandesc ca lumea a fost totusi cam rea cu el si asta pe nedrept.. si pe mine m-a emotionat cred ca neasteptat de tare evenimentul.. am vzt zilele astea concertul din 92 de la noi.. ala la care pe vremea aia la 7 ani plangeam ca nu ma duce tata si pe mine acolo :)) ce stiam yo :P mare artist mare..

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Fluturași colorați

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?