Ghinionista de hipermarket!

Nu ştiu voi ce “noroc” aveţi, dar eu sigur am unul care mă urmăreşte în fiecare magazin!
După ce colinzi hipermarketul şi ai grijă să tai toate produsele de pe lista făcută cu mare atenție de acasă, te aşezi şi tu ca omul la rând cu căruciorul, cu coşul sau cu braţele încărcate şi aştepţi, aştepţi....şi tot aştepţi! Dar ce se întâmplă oameni buni, aţi cumpărat aşa de multe produse...? Eu când am ales coada parcă observasem că nu aveţi aşa de multe cumpărături de pus pe bandă!





Dar stai că se aude ceva din faţă! Aaaaa... mă scuzaţi, nu este vina voastră dragi colegi de suferinţă! IARĂŞI d’şoara de la casă are o problemă (ca de fiecare dată în cazul meu de ghinionistă de hipermarket ce sunt)! Ce-o mai fi şi de data acesta?,...mă întreb curioasă şi bineînţeles puţin iritată! Îmi spun că mă urmăreşte blestemul plictiselii de uitat prin celelalte coşuri şi ciulesc urechea să aflu noul sau vechiul motiv pentru care trebuie să aştept. Nu este vorba de rola de la casa de marcat, nu este vorba nici de o etichetă lipsă pe care un lucrător comercial a omis să o pună pe un produs, nici despre P.O.S.-ul defect, nici măcar despre faptul că vânzătoarea nu are să dea rest....este DOAR faptul că aceasta vorbeşte la telefon! Telefonul fix ce-i drept, dar pare să nu aibă nicio grijă că umilii clienţi stau, şi pe lângă faptul că-şi aşteaptă rândul mai mult nervosi decât răbdători, mai trebuie să şi afle că ea vrea neaparat să-şi ia liber mâine şi poimâine !
Pe asta n-o mai întâlnisem până acum, dar se pare că şi acest lucru este posibil intr-o ţară din ce în ce mai imposibilă!

Comentarii

Frumos scris folclor. Va multumesc
Blog cu Dragoste a spus…
nu esti singura. la fel patesc si eu :(
Madalin a spus…
Felicitari pentru munca despusa aici,totul e bine organizat si interesant,continua asa ,iti voi urmari noile articole.
Nehoiu online Marketing Asesinos seriales Directorio web SEO

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Fluturași colorați

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?