DO NOT ASK HIM/HER !!




Oare sunt eu sau ea(el)?
Oare la cine se gandeste atunci cand fredoneaza o melodie?
Dar cand se uita la un film de dragoste?
Oare cine il(o) suna la ora asta, dar mesaje de la cine mai primeste?
OMG! Daaaa..... messengerul are arhiva, hai sa vedem cu cine mai vorbeste si CEE?!
A zis ca vine la cinci. E sapte si inca nu a dat nici un semn. Il(o) suni si iti raspunde in doi peri, nu are chef sa-ti dea raportul. Tu te enervezi si incepi sa tipi sau sa plangi, sau amandoua!
Mai sunt cu siguranta si alte lucruri care te enerveaza, nu-i asa?



Sfatul meu: ai grija sa nu cazi in mrejele geloziei pentru ca TU vei suferi mai mult! (vorbesc din experienta :D )

Comentarii

Darie Ducan a spus…
Imi place blogul tău. Discuţia scrisă,pe cât de banală riscă să intre în clasicitatea contemporană a poveştilor de dragoste....să-i controlez mess-ul. Apropo de asta, eu am auzit o sintagmă care m-a cutremurat datorită nivelului la care a ajuns messengerul să ne ocupe viaţa: vai de id-ul lui!
Anyry a spus…
Darie,
In primul rand multumesc pentru comentariu, apoi sa stii ca ai dreptate in legatura cu messengerul. De cand si-a facut aparitia si pana acum ne-a ocupat mult timp, dar de acum si pana vom decide sa renuntam la el (oare?) vor mai trece probabil mii de ore. Suna cutremurator, asa cum ziceai...

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Fluturași colorați

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?