De la mătură la mistrie

Multumiri speciale lui Gogo pentru filmat si montat!

Comentarii

mace a spus…
super tare, mi-am memorat linkul sa pot citi si alta data, daca vrei pot sa arunci un ochi in si-n ograda blogului meu
ps: mi-am permis sa iau cateva bancuri si sa le adaug la al meu blog, toate bune
Anyry a spus…
Mace,

Multumesc! Am arucat un ochi şi-n ograda blogului tău şi pot să-ţi spun că mi-au plăcut în mod deosebit postările cu şi despre ce se întâmplă prin metrourile noastre.
Cât despre bancuri: enjoy!
Anonim a spus…
Eu am filmat/editat clipul!!!! Imi vreau drepturile de autor :)))

Razvan alias gogo
Anyry a spus…
:)) U right! Am vrut sa scriu inca de la inceput " multumiri lui Razvan pt filmat si editat" dar m-am gandit ca o sa modifici putin stii tu ce, iar apoi finalizez. Oricum o
sa mentionez acum. :)

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Fluturași colorați

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?