O singură persoană cunoaşte răspunsul



Când am ajuns la numărul 2028, oficial am fost liberi de toţi şi de toate,

În jurul numărului 2045 eram fericiţi, independenţi, aproape.

Suma ce ne-a adus lângă 2025 a fost barată de mine

Ca totalul 2017 sa fie recalculat serios, de tine.

Acum, 2029 ne menţine bine
Pe mine, pe tine, dar oare cât-o ţine?
Dacă auzi să-mi zici şi mie
De te ştii, mă ştii pe mine
3972 ne leagă bine!

Ia aminte ce îţi spun,
Cifrele sunt la comun,
Doar un calcul tu să faci
Şi enigma s-o desfaci!


P.S:

Aceasta e povestea noastră
Şi pe dos, dar şi pe faţă
Iar de calculul nu-ţi iese
Nu-i problemă, nu-i tristeţe
Un acord trebuie să ştii,
Ca răspunsul să-l deţii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Fluturași colorați

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?