Na că se poate!



Ehhh…mi se tot atrage atenţia că ceea ce public pe blog este în mare parte trist şi sunt întrebată dacă în viaţa mea nu se mai întamplă şi lucruri bune.
Adevărul este că uneori mi-e frică să vorbesc despre lucrurile care mă fac fericită pentru că acestea ar putea dispărea. Poate sună ciudat, dar de cate ori m-am bucurat de ceva şi am împărtăşit celor din jur sub o formă sau alta starea mea euforică, nu a durat mult şi lucrurile au luat o altă întorsătură.
Hai să încerc acum să întorc puţin foaia şi să nu mai fiu atât de superstiţioasă ci mai mult filozofică (că nu degeaba una din licenţe o am şi în filozofie) şi să vă spun că în momentul acesta zâmbesc când mă gândesc la trei lucruri foarte importante pentru mine.
În primul rând sunt happy pentru că am primit o veste traznet! O persoană din familie care s-a chinuit mult timp să aibă un bebe, în sfârşit il va avea. Îi doresc să fie într-un ceas bun şi să se bucure pentru că un copil este întotdeauna un motiv de fericire, este o fiinţa care iţi schimbă viaţa şi îi dă un sens, un motiv să devii mai bun şi să ai pentru cine te lupta în lumea asta nedreaptă.
În continuarea topului meu urmează familia şi prietenii fără de care “eu nu aş mai fi putut fi eu”, cea de acum. Prin toate greutăţile şi tristeţile prin care am înotat, ei au fost punctul meu de sprijin atât moral, sentimental cât şi financiar - uneori. Vă multumesc minunaţilor!
Un al treilea lucru care ma face să zâmbesc(se descrie în zilele noastre prin două puncte şi o paranteză rotundă în partea dreaptă), este motivul pentru care mă trezesc în fiecare dimineaţă de luni până vineri. Adică serviciul. Pe langă faptul că am în jur numai persoane deosebite care sunt foarte unite (ceea ce pentru mine este extrem de important) , realizez că îmi place şi ceea ce fac! Acum îmi dau seama că nu degeaba mi-am plimbat pantofii patru ani prin facultate şi îi mai plimb puţin şi pe la master (asta ca să fiu sigură că se vor toci), pentru că s-a meritat! Mai sper doar că unele stângăcii o vor lua firesc spre dreapta 

Un ehhh… şi de final acum! Dar este de bine, oameni buni!


P.S. : Nu am nimic pe "nasuk", aşa au ieşit pozele :P

Comentarii

doina a spus…
>:D< :*
Anyry a spus…
Flower power,

Te pup şi te îmbrăţişez şi eu!
borat a spus…
nu ai nik pe nasuk. acolo poate fi o parte mai lucioasa a pielii care a sclipit in blitz. efectul aplicat pe imagine scoate in basorelief pixelii deschisi la culoare si culorile calde dintr-o imagine. avand in vedere ca acea pata tinde spre alb, a fost scoasa in evidenta de acel efect. No need to wory, belive me, i know best! ;)
Anyry a spus…
Gogo,

te cred pe cuvânt şi îţi mulţumesc că mi-ai elucidat şi mie problema.

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?

Lansarea colecției Pandora Shine